KURUMSAL DANIŞMANLIK

Kurumsal danışmanlık , çalışanların iş ortamına karşı bağlılığını arttırmayı hedefleyen , çalışanının motivasyon , performans ve iş doyumu seviyesini olabilecek en üst seviyeye taşıyan , yönetici ve çalışanlar arasındaki ilişkilerin düzenlenmesine yardımcı olan , kurumun üretkenliğini ve işlevselliğini geliştirmesine katkı sağlamak amaçlı yapılan düzenlemeleri ve iyileştirmeleri içermektedir. Herhangi bir kurumun çalışanlarının memnuniyetinin fazla olması o kurumda yapılan çalışmaların kalitesini arttırmaktadır. Çalışanların kişisel mutluluk ve memnuniyetinden, ekiplerin ve departmanların gereksinimlerine kadar, gerektiğinde yönetimin de aktif katılımı ile ekip olma ruhunu, motivasyonu , çalışan memnuniyetini yükseltmeye yönelik amaca uygun sözel ve uygulamalı programların içerikleri tamamen kurumlara özgü olarak hazırlanmaktadır.

Hangi Konularda Kurumsal Danışmanlık Hizmetinden Faydalanabilirsiniz?

  • Psikolojik Danışmanlık
  • Motivasyon
  • Özgüven Artırma
  • Özdeğerleri Belirleme
  • Liderlik Özelliklerini Geliştirme
  • Takım çalışması
  • İlişki yönetimi
  • Zaman yönetimine
  • Farkındalık ve Algıların Gelişimi
  • Önceliklendirme Yapma
  • Hedefe Koyma Ve  Ulaşma
  • Karar Verme Süreçleri
  • Vb.